avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:Fondriest

I Maraton Szosowy „O Beczułkę Miodu”

Sobota, 17 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 0

Co tu dużo pisać start średnio udany. Początek dobry razem z dwoma kolarzami jedziemy średnio 35km/h bardzo dobra współpraca ale na 18km dziura na zjeździe. Jadąc drugi nie zdążyłem ominąć i tylną dętkę szlak trafił, Zmiana stanowczo za długa przez problemy z dętką na szczęście ktoś mi pożyczył za co Dziękuje. Potem któryś kilometr sam jechałem trochę wolno bo mi się morale popsuły ale dołączyłem do innej grupki której członek uporał się z tym samym problemem co ja. Jechało się dobrze chodź nawierzchnia pozostawiała wiele do życzenia . Później na PŻ grupy się zmieniały ale wszystkie były bardzo fajne. Do mety dojechałem z czasem 4:58 według licznika ,całkowity czas pewnie z pół godziny dłuższy ale i tak uważam go za dobry. Na mecie odpoczynek poczekałem na losowanie które trochę dziwnie przebiegło, ci co byli pewnie wiedzą o co chodzi. Do końca dekoracji nie zostałem bo burza stawała się coraz silniejsza. cało drogę do domu lało. w Wieluniu było apogeum. Ściana wody, na drodze rzeka i 20km/h przez całe miasto a nawet kawałek za im dalej tym coraz słabiej padało. dojechałem do domu a tam sucho ale też nie na długo bo burza dotarła ledwo zdążyłem się rozpakować

No nareszcie wyniki 7 miejsce w kategorii A czas 5:23:38 czyli lepiej niż się spodziewałem.