avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

Znowu deszcz

Piątek, 17 września 2010 · dodano: 17.09.2010 | Komentarze 0

Naszykowałem się wychodzę na dwór a tu zaczyna padać. Ostatnio było tak we wtorek tylko że wtedy zrezygnowałem . Teraz poczekałem 15 min i sobie mowie walić deszcz jadę. Na początku trochę pokropiło, może nawet trochę mocniej ale nic jadę dalej. Wyjeżdżam z za zakrętu w Górkach a tam ciemno. Jadę kawałek ale jak przylało to nic nie widziałem wróciłem kawałek z końca wsi na początek do sklepu i sobie poczekałem z pół godziny. Deszcz trochę zelżał więc stwierdziłem ze dalej nie ma co się pchać tylko wracam. Po drodze mnie jeszcze zmoczyło ale już mi było wszystko jedno, rower i tak do czyszczenia. Oby niedziela była lepsza bo trzeba trochę km nadrobić.