avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

Góra Kamieńska

Niedziela, 19 września 2010 · dodano: 19.09.2010 | Komentarze 0

O tej górce myślałem już w wakacje ale jakoś mi się nie zebrało żeby tam pojechać. Dzisiaj rano w końcu jaka taka pogoda bez zapowiedzi na deszcz więc coś dłuższego, trafiło na Kamieńsk. Jakoś trafiłem. Z pierwszym razem wjechałem tam z rozpędu prawie cały czas na stojaco z przerwami na wypłaszczeniach. Przełożenia z przodu mała tarcz a z tyłu coś po środku, prędkość 20-25. Tam sobie chwile posiedziałem i zjechałam, na zjeździe dobiłem do 67- może by było więcej ale na końcu ostatniego zjazdy był piasek na drodze i trzeba było hamować. Spodobało mi się i wjechałem sobie jeszcze raz tym razem bez wstawania w 11 min prędkość 16-23 potem zjazd tym razem ciut szybciej ale i tak przyjadę jeszcze raz pobić ten wynik:P No w końcu do zeszłorocznego rekordu z Bieszczad zabrakło 0.4 km/h