avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Temperatura:-7.0
Rower:

80km Ferie

Sobota, 29 stycznia 2011 · dodano: 29.01.2011 | Komentarze 1

Dzisiaj zimowe poznawanie nowych terenów. Wyjazd o 9 na termometrze -7 stopni, na początku trochę zimno ale po jakiś 5 km już się rozgrzałem. Potem podziwiałem sobie pozamarzane drzewa, miałem zrobić zdjęcia ale jak bym zdjął rękawiczki to by mi paluchy pomarzły. Do Lutomierska całkiem fajnie, mały ruch i cały czas szeroki nowy asfalt. Potem miałem jechać do Konstantynowa ale zrezygnowałem, za duży ruch się zrobił a droga nie za ciekawa. W Pabianicach już trochę zaczynałem marznąć ale do Łasku jakoś dojechałem, tam wypiłem sobie kawę i rozmroziłem kominiarkę. Potem już jakoś się jechało choć za ciepło nie było. W domu dowiedziałem się dlaczego nic z bidonu nie chciało wylecieć:P