avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

130km

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 13.03.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj jeszcze cieplej maksymalna temperatura na postoju 22 stopnie w czasie jazdy poniżej 17 nie spadła. O 10 pojechałem na Mostową sprawdzić czy już zaczęli jeździć, ale że nikogo nie było to pojechałem sam do Bełchatowa. Wiatr w twarz to i średnia słaba bo jakieś 28 km/h w Bełchatowie trochę mi się trasy pomyliły i sobie pozwiedzałem:) Z powrotem trochę inaczej, zaraz jak zjechałem z 8 najadłem się i zatankowałem Tigera nogi zaraz zaczęły podawać i na pierwszym zjeździe 60 delikatnie przekroczyłem. Do domu już raczej poniżej 30km/h nie schodziłem ale średniej i tak nie dociągnąłem do 30