avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

110km z przgodami

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj pogoda taka, że nie mogłem się powstrzymać o 10 było już 25 stopni, a że matura nie zając nie ucieknie to na rower. W planach było 90 ale wyszło troche inaczej. Do Szczercowa dobrze znana dobra droga, ale tu pierwsza niespodzianka. Kawałek przed zjazdem na 8 wiedziałem że najlepszy nie jest ale drogowcy uprzykrzyli mi go jeszcze bardziej naprawiając go najgorszą metodą jaką znam czyli smoła i na to te je##ane kamyczki, które później zostały na oponach. Zjeżdżam z 8 na nową trasę, na początku fajny asfalt zdążyłem pochwalić a tu objazd przez pola i przez kilka km średnia 15km/h i jeszcze czzęsie że ja pierdziele, jak na paryż-roubaix

Koniec objazdu i z powrotem fajny asfalt, dojeżdżam do Widawy a tam że do zduńskiej nie ma przejazdu pomyślałem że jakoś bokiem się przecisnę a oni całą szerokością asfalt leją i objazd przez Sieradz.
Ogólnie wycieczka fajna, przynajmniej się coś działo:)ale jak by przyszły wcześniej nowe opony i bym je założył to chyba bym tam wyszedł z siebie.