avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

Wymiana osprzętu+30km

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 30.04.2011 | Komentarze 1

W czwartek kurier przywiózł trochę zabawek ale dopiero dzisiaj wszystko założyłem.
Łańcuch SRAM PC-1051
Opony MIchelin KRYLION CARBON ,
Owijka FIZIK czarna LOGO FIZIK

Przy zakładaniu nowej owijki urwałem kabel od licznika, niby go naprawiłem ale jak pojechałem się przejechać to się okazało, że jednak nie naprawiłem. Czas trasy jest ze stopera bo się ani razu nie zatrzymywałem, a dystans przepisałem z wpisu z tej samej trasy. Średnia wszyła bardzo wysoka ale to nie tylko zasługa nowych opon bo dość mocno bez licznika pojechałem. Kryliony na pewno lepiej niosą od starych, ale jeszcze trochę je potestuję zanim będzie coś więcej wiadomo. Pewne jest że owijka Fizika jest bardzo wygodna w porównaniu do plastikowej BBB, a łańcuch Srama jak by ciszej pracował od Ultegry 6700. No i według mnie Teraz Felt trochę lepiej się prezentuje:)