avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

200km na początek wakacji

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 14.05.2011 | Komentarze 4

Wczoraj ostatni egzamin maturalny czyli od dziś można jeździć.

Na śniadanie najadłem się makaronu i za 15 dziewiąta wyjechałem żeby za zimno nie było. Rano termometr pokazywał 16,5C. Na początek znaną trasą do Konina. Temperatura trochę urosła, ale szału nie było wahała się cały czas w okolicy 20C.
Pierwszy postój za Turkiem zdoiłem nogawki, zjadłem banana i pojechałem dalej. W Koninie zjechałem na 2. Bardzo fajna droga szeroki pas boczny, nowiutki asfalt, małe górki żeby się nie nudziło, no i jeszcze dość mały ruch jak na drogę krajową(pewnie z uwagi na autostradę A2 która idzie równolegle). Na 2 z powrotem założyłem nogawki bo jednak wole jak mi jest za ciepło niż trochę za zimno, zjadłem batona i jakoś nie chciało mi się zatrzymywać żeby coś zjeść. Zaraz jak zjechałem na Uniejów to zacząłem robić się głodny:) i na 10km prze Uniejowem włączyło się odcięcie i ledwo dotoczyłem się do Uniejowa. Jak już się najadłem to siły wróciły i do domu dojechałem bez większych przygód.
No i jeszcze muszę na prognozę pogody ponarzekać bo zaplanowałem sobie że będę z wiatrem wracał a tu dupa wiatr całkiem w drugą stronę niż w prognozie. Na szczęście nie był za mocny:)