avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

170km z grupą-sam- z deszczem

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 0

Rano zapowiadała się fajna pogoda i taka była do czasu. Na początek na mostową i w grupie do Widawy. Część osób była wczoraj w Wieluniu na maratonie MTB więc jechali tylko pętle 60km jako rozjazd. Ja sobie pojechałem Na Wieluń. Pogoda super, cały czas koło 30 stopni i wiatr raczej słaby. Z Wielunia 8 do Bełchatowa. Gdzie byłem zaraz po burzy- ulice zalane, cały się ochlapałem. Potem do Zelowa już wyschłem, ale w Buczku porządnie lunęło i zmokłem. Resztę drogi już popadywało słabo z wyjątkiem Okupu gdzie aż się schowałem bo lało, że nic nie widziałem. Po zatym od buczku szwankował mi licznik i dość często się wyłączał albo pokazywał prędkości rzędu 15km/h. Na szczęść dużo mniej nie pokazał.