avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

VI Leszczyński Maraton Rowerowy

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 30.05.2011 | Komentarze 0

Maraton tak jak w tamtym roku pierwsza klasa. Organizacja bez zastrzeżeni, zabezpieczenie trasy to samo, jedynie w jednym miejscu trasa była słabo oznaczona i kilka osób pojechało do centrum Leszna. Z wyniku też jestem zadowolony chodź jak zawsze mogło być lepiej. Czas 4:44:30 OPEN 78 M2 19. Pierwszą godzinę jechałem za głównym peletonem, średnia wyszła ponad 40km/h Grupa mi uciekła bo zachciało mi się jeść i trochę koło puściłem ale sam nie byłem w stanie ich dojść i zostałem Potem trochę jechałem sam, w końcu znalazło się z 5 osób i jakoś się kręciło potem zostały 3 osoby. Przed 2PŻ w dwóch dojechaliśmy jakąś większą grupę. Ja zatrzymałem się odlać ale potem ich doszedłem. Na bufecie też mi uciekli ale znowu dogoniłem. Potem w kilka osób zostawiliśmy peleton. Przed najdłuższym podjazdem złapały mnie skurcze i zostałem. Na szczęście szybko minęły i podjazd poszedł dość gładko ale już do końca jechałem sam.