avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

230km - cały dzień z rowerem

Wtorek, 7 czerwca 2011 · dodano: 07.06.2011 | Komentarze 0

Plan na dziś był taki

Wstałem po 5. Wyjazd o 6:20. Rano około 20 stopni bardzo fajnie się jechało. Wyjechałem ze Zduńskiej i dorwałem tira z walcem który jechał 60km/h trochę zanim pojechałem ale stwierdziłem, że dzisiaj to sobie odpuszczę w końcu plany nie małe.
Do Łodzi szybko i bezproblemowo, w Łodzi nie zaciekawię godziny szczytu a ja się przebijam przez całe miasto. Dwa razy przegapiłem skręt ale szybko wróciłem na właściwą drogę. Jak już się przedostałem przez miasto to niebo zrobiło się czarne i na dodatek pojechałem zamiast na Rawe to na Tomaszów. W Andrespolu pojechałem na Brzeziny i już byłem tam gdzie być miałem ale zaczęło trochę popadywać. W Jeżowie stwierdziłem że niema co się pchać w burze którą było widać nad Rawą Mazowiecką więc pojechałem na Tomaszów. Zaczynało padać coraz mocniej, schowałem się pod jakąś leśną wiatą, zapakowałem telefon do torebek, zjadłem banany i po jakieś 40min stwierdziłem że przejadę się w tym deszczu do Tomaszowa a z stamtąd wrócę do domu jakimś pociągiem. W Tomaszowie jakoś znalazłem dworzec PKP ale nawet kasy czy informacji tam nie było więc pojechałem w tym deszczu na PKS tam żadnego normalnego połączenia nie było więc pojechałem dalej. Nie chciało mi się wyciągać telefonu żeby sprawdzić jak dojechać do 8 to się pytałem ludzi i wyprowadzili mnie przez jakąś drogę z jumbów która była cała w błocie. Na szczęście jak już wyjechałem na Piotrków to przestało padać i zrobiło się całkiem ciepło.Cały upaprany i mokry jechałem 8 a tam remory i dość spory ruch. W Piotrkowie nie zjechałem na 12 tylko wjechałem na autostradę A1. Już sobie zacząłem wymyślać historyjki jak by mnie policja zgarnęła ale na szczęście autostrada szybko się skończyła:)Potem już trasa bez przygód. W Wadlewie przerwa na jedzenie. Po kiślu 2 bananach i Snickersie trzymało mnie do 190km. Potem już prosto do domu no i w między czasie trochę pokropił. W domu byłem jakoś po 16
A cały dzień z rowerem bo trzeba było go wyczyścić i trochę mi zeszło.

Żeby nie było, że nie zmokłem:P

Ostateczna trasa wycieczki, trochę inna niż w planach