avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

Karkonosze dzień 2 Liczyrzepa

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 18.06.2011 | Komentarze 0

Z grupy 19 wystartowało nas 6 jeden nie szosowiec odpadł zaraz na początku. Jeszcze na głównej drodze odpadło dwóch. Przez jakiś czas jechaliśmy w 3. Na pierwszym większym zjeździe zostałem z 300m bo zasuwali ostro na podjeździe ich doszedłem ale kolejny zjazd to już przegięcie ja bije swój rekord 76, a oni i tak mi uciekli. Jak się potem okazało była to dwójka która wygrała open na mega zwycięzca 4h 17 min. Potem dość długo sam i nawet dobrze mi się jechało na 70km miałem średnią 30 z hakiem. Potem dogoniłem kilka osób z 18 17 grupy do których się podczepiłem. Na podjeździe im uciekłem ale na zjeździe mnie dogonili wiec potem już jechaliśmy razem. Na ostatnim podjeździe 500m przed końcem musiałem się zatrzymać najeść bo już nie miałem z czego podjechać. Potem już tylko w dół. Przy jakiś 50km/h wypadła mi pompka ale, że stara była to mi się nie chciało zatrzymywać i wracać pod górę . Może jutro ja znajdę. Z wyniku jestem zadowolony zwłaszcza, że to moje pierwsze poważne jeżdżenie w górach. Ogólnie impreza jaką jest maraton górski to coś czego trzeba spróbować ale organizacja na liczyrzepie za dobra to nie była. Nawet łask jako debiutant bije organizacją liczyrzepe na głowę.