avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

90km sprint za autobusem

Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 12.07.2011 | Komentarze 0

Po wczorajszym średnio udanym treningu dzisiaj wyszło bardzo fajnie. Ładna pogoda wiatr raczej nie dokuczał. Ale najfajniejszy był początek na chwile przed ostatnim przystankiem na Grabowcu wyprzedził mnie autobus. Zaraz zjechał na przystanek, ja zwolniłem poczekałem jak ruszy i bach mu na koło. Był to nowy niskopodłogowy Solaris i zrobił się fajny tunel areo. Kierowca chyba zobaczył, że się przyczepiłem i zaczął przyśpieszać jeszcze na zabudowanym doszedł do 60km/h. Zaraz za tablicą zaczął jeszcze przyśpieszać co zdarza się kierowcą MPK dość rzadko. Ale tak lekko się jechało że prawie bez wysiłku dociąłem do 74km/h gdyby kierowca jeszcze trochę pociągnął to bez problemu bym się utrzymał. Niestety zabawa szybko się skończyła, a później to już tylko spokojna równa jazda:D