avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

240km

Sobota, 16 lipca 2011 · dodano: 16.07.2011 | Komentarze 0

Wyjazd 6:20 najpierw do Szczercowa znaną trasą. Od Szczercowa rozpocząłem eksplorowanie nowych terenów szosowych. Do Nowej Brzeźnicy trasa przyjemna, tylko w kilku miejscach gorszy asfalt. Rano chłodno w granicach 15 stopni, ale że był odpowiednio ubrany to fajnie się po chłodzie jechało. Początek 42 taki sobie ale po kilku km coraz lepiej i cieplej. Jakoś zeszło mi przebranie się i przez Radomsko jechałem przy 25 stopnia w bluzie i z nogawkami. Zaraz za miastem ściąłem ocieplacze i ruszyłem dalej. Droga 91 również bardzo dobra i do tego mało zatłoczona. W Piotrkowie stwierdziłem że jeszcze za szybko na powrót i pojechałem do Sulejowa. Mimo gładkiego asfaltu jechało się niezbyt przyjemnie z powodu dużego ruchu. W Sulejowie podjechałem sobie nad zalew. Niestety na leśnej drodze nie wyłączyłem licznika i średnia spadła o 1km/h(z 30,6 do 29,6) Posiedziałem trochę nad wodą zjadłem co miałem i ruszyłem z powrotem zatłoczoną 12. W Piotrkowie miałem jechać cały czas 12 ale kierując się znakami wylądowałem na 8 i musiałem jechać znaną mi już trasą. Po drodze jeszcze coś zjadłem i o 16:50 byłem w domu.