avatar Ten blog rowerowy prowadzi Paweł z miejscowości Czechy koło Zduńskiej Woli. Obecnie studiuje w Warszawie i tam też zdarza mi się "trenować" Mam przejechane 29626.97 kilometrów Jeżdżę po szosie z średnią prędkością 30.90 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wejść

Wykres roczny blog rowerowy madrej.bikestats.pl
Rower:FELT

110km - pierwsza rowerowa nocka

Czwartek, 4 sierpnia 2011 · dodano: 04.08.2011 | Komentarze 0

Wczoraj kurier przywiózł moje oświetlenie, więc w nocy odbyła się próba.

Wyjazd parę minut po 12. Na początku w świetle latarni ale Walle i tak zostawiał z tyłu czerwoną poświatę. Za miastem latarni już niema ale na 14 trochę tirów jedzie więc jest w miarę jasno, a nawet jak nic nie jedzie to Scream bardzo dobrze sobie radzi ustawiony na 50%. Z Łaskiem robi się już całkowita ciemnica, włączam 100% i jedzie się w miarę komfortowo, pomijając temperaturę 11 stopni i kierowców którzy walą długim po oczach. Za Buczkiem parę razy musiałem wstać na pedały ale już przy 50km/h psy zostawały daleko w tyle. Potem już psów nie uświadczyłem. W Bełchatowie przejechałem skrót i musiałem jechać przez miasto ale przynajmniej trochę przy świetle latarni się przejechałem. Do Wadlewa droga fajna tak samo jak w dzień. Później 10km na Łask trochę gorzej. Mimo nowej nawierzchni przeszkadzał brak linii na jezdni. W Łasku zauważyłem że akumulatorki już trochę siadają ale na 14 i przez miasto było w miarę jasno.
Wycieczka bez żadnych zatrzymywań więc w domu byłem przed 4.
Zdjęcia próbowałem zrobić ale telefonem nie zbyt to wychodziło i równie dobrze mógł bym w stawić czarne tło z paint`a